Port de Bras

Port de Bras

Port de Bras je cvičení inspirované tancem, baletem, studiem těla, strečinkem a silovým tréninkem. Autoři (ruský choreograf Vladimir Snezhik a španělský fitnes trenér Julio Dieguez Papi) označují Port de Bras jako tanečně-kondiční trénink pro všechny.

Nejde tedy o tanec pro profesionální tanečníky, ale pro běžnou veřejnost, které je uzpůsobena míra obtížnosti, postupný způsob výuky, respektování fyziologického rozsahu pohybů, důraz na pozitivní zdravotní aspekty jednotlivých pohybů atd.

Hodina Port de Bras

Cvičební hodina by měla probíhat se zkušeným lektorem a obvykle se skládá z aktivní části ? cvičení s prvky tance, klasického posilování ? a relaxační části na závěr. Při hodinách pracují hlavně ramena a paže. Většina cviků je doprovázena ladným pohybem rukou.

Při cvičení je důležitá také relaxace a navození příjemné atmosféry. Tomu pomáhá výběr hudby, která je pro Port de Bras velice důležitá.

Proč cvičit Port de Bras

Port de Bras je tanec vhodný pro všechny, kdo chtějí procvičit správné držení těla a posílit záda. Správný postoj je základ všech cviků Port de Bras. Při posilování se klade důraz zejména na břicho, což je pro správné držení těla ideální. Při tomto cvičení posílíte hlavně paže a ramena, ale zkrátka nepřijdou ani kyčle a dolní končetiny.

Pohyby při tomto cvičení protahují zkrácené svaly, uvolňují páteř a kloubní spojení. Protože většina sekvencí Port de Bras je prováděna ve stoje, učí klienty správně zapojovat svaly právě v těchto polohách, které se rovněž nejčastěji vyskytují v běžném životě.


Hodnocení:   
  • Počet hvězdiček je 3/5
Poslat e-mailemposlat e-mailem
Vytisknout článekvytisknout článek

Diskuze: