Aerobic ? P-class

Aerobic ? P-class

P-class je vytrvalostně silový aerobik se střední intenzitou zatížení zaměřený na formování problémových partií od pasu dolů (břicho, hýždě, stehna). Slouží tedy k tvarování postavy posilováním.

Průběh hodiny

Hodina je tvořena úvodní zahřívací částí, v níž se používají základní a méně koordinačně složité prvky a posilovací cviky prováděné bez posilovacích pomůcek. Potom se pokračuje posilováním buď bez náčiní (pouze vahou vlastního těla) nebo za pomocí lehkých činek, těžkých tyčí, gumek, fitballů, medicimballů, overballů atd.

Na závěr každé lekce aerobiku je zařazen strečink, který je velmi důležitou součástí cvičení. Potřebujeme si protáhnout namáhané svalstvo, aby se nám nezkracovalo a nebolelo po zátěži.

Jak často cvičit

K dosažení výsledku je důležitá také frekvence cvičení. Cvičíme-li 1× týdně, vzrůstá naše síla pomalu, ale také ji pomalu ztrácíme. Budeme-li trénovat alespoň 30 min., 3× týdně, můžeme už po třech a čtyřech týdnech zvýšit zátěž, počet cviků a počet sérií. Musíme si také pamatovat, že příliš velký počet opakování zpravidla nevede ke zvýšení svalové síly, ale stává se pouze cvičením vytrvalostně kondičním.

Pro koho je vhodný

P-class je doporučován hlavně začátečníkům nebo ženám, které nemají rády choreografie a náročné krokové variace.

Není určeno osobám se srdečně cévními a kloubními problémy.


Hodnocení:   
  • Počet hvězdiček je 3/5
Poslat e-mailemposlat e-mailem
Vytisknout článekvytisknout článek

Diskuze: